Την Πέμπτη 25 Ιουνίου θα εγκαινιαστεί στην Αθήνα η 3η έκθεση της σειράς εκθέσεων σύγχρονης υδατογραφίας του Εικαστικού Επιμελητή Πάρη Καπράλου, σε συνεργασία με 15 ζωγράφους που επικεντρώνονται σε αυτό το είδος τέχνης. Η έκθεση έχει τίτλο "Χρώμα σε Νερό ΙΙΙ: Θάλασσα και Πόλη" και θέμα της είναι η αποτύπωση θαλασσινού τοπίου, αστικής τοπιογραφίας, ή/και την σχέση / αντίθεση πόλης και θάλασσας. Στόχος του διαρκούς project του Εικαστικού Επιμελητή, με διακριτικό τίτλο "Χρώμα σε Νερό" είναι να προβάλλει τη νέα γενιά Ελλήνων εικαστικών που αξιοποιεί και έχει ανανεώσει με ενδιαφέροντα τρόπο την ακουαρέλα.
Οι ακριβείς ώρες και η διαδικασία των εγκαινίων θα ανακοινωθούν προσεχώς, συμφώνως και με τις οδηγίες των ειδικών και τις αποφάσεις της Πολιτείας.
Στην έκθεση συμμετέχει με έργα του και o ζωγράφος Κώστας Μίσσιος γεννήθηκε στην Κόνιτσα της Ηπείρου και είναι αυτοδίδακτος ζωγράφος. Η σχέση του με τη ζωγραφική είναι σχέση ζωής που ξεκίνησε από την παιδική του ηλικία και εξελίχτηκε μέσα από μια βαθιά ανάγκη για έκφραση και δημιουργία. Έχοντας ως “όπλο” την αγάπη για το χρώμα και την εικόνα, μελέτησε τα μέσα και τα υλικά σε μια διαδικασία ανακάλυψης της δικής του ξεχωριστής ταυτότητας. Η ουσιαστική ενασχόληση του με τη ζωγραφική ξεκίνησε με λάδια, επεκτάθηκε για ένα σύντομο διάστημα στο digital painting και τα ακρυλικά χρώματα για να καταλήξει τελικά στην ακουαρέλα. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.
Καλλιτεχνική δήλωση (statement)
Αφετηρία του έρωτά μου με την ακουαρέλα ήταν οι δυνατότητες-ιδιοτροπίες αυτού του μέσου. Η κίνηση του χρώματος και του νερού πάνω στο χαρτί, η διαφάνεια των χρωμάτων και η “οργανικότητα” που εκπέμπει η ακουαρέλα, είναι κατά τη γνώμη μου ασύγκριτες σε σχέση με άλλα μέσα ζωγραφικής. Το ίδιο και η σχέση της με το φως. Μιας και βασικός άξονας στα έργα μου είναι το φως και ο τρόπος που αυτό μεταλλάσσει το περιβάλλον αλλά και προβάλει τους δεσμούς του ανθρώπου με αυτό, για μένα η ακουαρέλα είναι το ιδανικό εργαλείο για να αναπτύξω τα θέματά μου, παρόλη τη δυσκολία στο χειρισμό της. Και αυτή η σχέση του ανθρώπου με το αστικό ή το φυσικό περιβάλλονμέσα από την αφήγηση του φωτός είναι που απασχολεί τα έργα που παρουσιάζω, στην προκειμένη περίπτωση τη σχέση του με την πόλη και τη θάλασσα.Είναι ο άνθρωπος που ζει από και μέσα από ένα τεχνητό περιβάλλον, ο άνθρωπος που προσπαθεί να αποδράσει από το ασφυκτικό και ταυτόχρονα οικείο τοίχος του αστικού τοπίου, ο άνθρωπος που ζει σε άρρηκτη σχέση με τη θάλασσα και αποτελεί κομμάτι της ή το αντίστροφο.
Ανακαλύψτε περισσότερα για την έκθεση ΕΔΩ.
Οι ακριβείς ώρες και η διαδικασία των εγκαινίων θα ανακοινωθούν προσεχώς, συμφώνως και με τις οδηγίες των ειδικών και τις αποφάσεις της Πολιτείας.
Στην έκθεση συμμετέχει με έργα του και o ζωγράφος Κώστας Μίσσιος γεννήθηκε στην Κόνιτσα της Ηπείρου και είναι αυτοδίδακτος ζωγράφος. Η σχέση του με τη ζωγραφική είναι σχέση ζωής που ξεκίνησε από την παιδική του ηλικία και εξελίχτηκε μέσα από μια βαθιά ανάγκη για έκφραση και δημιουργία. Έχοντας ως “όπλο” την αγάπη για το χρώμα και την εικόνα, μελέτησε τα μέσα και τα υλικά σε μια διαδικασία ανακάλυψης της δικής του ξεχωριστής ταυτότητας. Η ουσιαστική ενασχόληση του με τη ζωγραφική ξεκίνησε με λάδια, επεκτάθηκε για ένα σύντομο διάστημα στο digital painting και τα ακρυλικά χρώματα για να καταλήξει τελικά στην ακουαρέλα. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.
Καλλιτεχνική δήλωση (statement)
Αφετηρία του έρωτά μου με την ακουαρέλα ήταν οι δυνατότητες-ιδιοτροπίες αυτού του μέσου. Η κίνηση του χρώματος και του νερού πάνω στο χαρτί, η διαφάνεια των χρωμάτων και η “οργανικότητα” που εκπέμπει η ακουαρέλα, είναι κατά τη γνώμη μου ασύγκριτες σε σχέση με άλλα μέσα ζωγραφικής. Το ίδιο και η σχέση της με το φως. Μιας και βασικός άξονας στα έργα μου είναι το φως και ο τρόπος που αυτό μεταλλάσσει το περιβάλλον αλλά και προβάλει τους δεσμούς του ανθρώπου με αυτό, για μένα η ακουαρέλα είναι το ιδανικό εργαλείο για να αναπτύξω τα θέματά μου, παρόλη τη δυσκολία στο χειρισμό της. Και αυτή η σχέση του ανθρώπου με το αστικό ή το φυσικό περιβάλλονμέσα από την αφήγηση του φωτός είναι που απασχολεί τα έργα που παρουσιάζω, στην προκειμένη περίπτωση τη σχέση του με την πόλη και τη θάλασσα.Είναι ο άνθρωπος που ζει από και μέσα από ένα τεχνητό περιβάλλον, ο άνθρωπος που προσπαθεί να αποδράσει από το ασφυκτικό και ταυτόχρονα οικείο τοίχος του αστικού τοπίου, ο άνθρωπος που ζει σε άρρηκτη σχέση με τη θάλασσα και αποτελεί κομμάτι της ή το αντίστροφο.
Ανακαλύψτε περισσότερα για την έκθεση ΕΔΩ.