Την Πέμπτη 25 Ιουνίου θα εγκαινιαστεί στην Αθήνα η 3η έκθεση της σειράς εκθέσεων σύγχρονης υδατογραφίας του Εικαστικού Επιμελητή Πάρη Καπράλου, σε συνεργασία με 15 ζωγράφους που επικεντρώνονται σε αυτό το είδος τέχνης. Η έκθεση έχει τίτλο "Χρώμα σε Νερό ΙΙΙ: Θάλασσα και Πόλη" και θέμα της είναι η αποτύπωση θαλασσινού τοπίου, αστικής τοπιογραφίας, ή/και την σχέση / αντίθεση πόλης και θάλασσας. Στόχος του διαρκούς project του Εικαστικού Επιμελητή, με διακριτικό τίτλο "Χρώμα σε Νερό" είναι να προβάλλει τη νέα γενιά Ελλήνων εικαστικών που αξιοποιεί και έχει ανανεώσει με ενδιαφέροντα τρόπο την ακουαρέλα.
Οι ακριβείς ώρες και η διαδικασία των εγκαινίων θα ανακοινωθούν προσεχώς, συμφώνως και με τις οδηγίες των ειδικών και τις αποφάσεις της Πολιτείας.
Στην έκθεση συμμετέχει με έργα της και η ζωγράφος Έλενα Μπάρμπα, η οποία γεννήθηκε στις Σέρρες. Σήμερα ζει και εργάζεται μεταξύ Σερρών και Θεσσαλονίκης. Σπούδασε στο τμήμα Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Κομοτηνή) και το 2018 αποφοίτησε από τη Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Από τότε έχει συμμετάσχει με ατομικές εκθέσεις σε Θεσσαλονίκη και Σέρρες, ομαδικές σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Βέροια αλλά και διαγωνισμούς. Ασχολήθηκε ερασιτεχνικά με τη σκηνογραφία σε τοπικές θεατρικές παραστάσεις, αλλά και με το αρχαιολογικό σχέδιο. Προσέφερε εθελοντική εργασία σε προγράμματα για άτομα με ψυχικά νοσήματα και σε δημιουργικά εργαστήρια ζωγραφικής.
Καλλιτεχνική δήλωση (statement)
Πηγή έμπνευσης των έργων, αποτέλεσε το παιχνίδι των μεταμορφώσεων της ύλης, μέσα από την παρατήρηση καθημερινών αναγκών του ανθρώπου. Η δίνη στο φλιτζάνι όταν περιστρέφουμε το κουτάλι ή ο αφρός από το σαπούνι όταν πλένουμε τα χέρια μας για παράδειγμα, αποτελούν τυχαίες ενέργειες, που παρέχουν πλήθος μοτίβων συνθέτοντας ένα ατελείωτο λεξιλόγιο δημιουργίας. Η συγκεκριμένη ενότητα αναφέρεται στην πρόσκληση συμμετοχής με τίτλο «Χρώμα σε νερό: Θάλασσα & Πόλη», με κύριο μέσο έκφρασης την υδατογραφία. Η ακουαρέλα, το μελάνι και το αλάτι πάνω σε χαρτί, ενώνονται σε μια σύνθεση. Τυχαίες κηλίδες χρώματος παντρεύονται με τη γραμμή και τη γραφή σε έναν καμβά προσχεδιασμένο. Επαναλαμβανόμενες κινήσεις δίνουν την αίσθηση της κίνησης ή της πύκνωσης. Το αλάτι υπακούει στο τυχαίο, που διαχέεται και συνταράζει την ανθρώπινη ζωή, η ύλη αλλάζει μορφή, δίνοντας σχήματα αφηρημένα. Όπως η ζωή λοιπόν, έτσι και το αλάτι αποτελεί την κινητήριο δύναμη που καθοδηγεί, διδάσκει μέσα από το τυχαίο και αντλεί τη δική της έμπνευση.
Ανακαλύψτε περισσότερα για την έκθεση ΕΔΩ.
Οι ακριβείς ώρες και η διαδικασία των εγκαινίων θα ανακοινωθούν προσεχώς, συμφώνως και με τις οδηγίες των ειδικών και τις αποφάσεις της Πολιτείας.
Στην έκθεση συμμετέχει με έργα της και η ζωγράφος Έλενα Μπάρμπα, η οποία γεννήθηκε στις Σέρρες. Σήμερα ζει και εργάζεται μεταξύ Σερρών και Θεσσαλονίκης. Σπούδασε στο τμήμα Ιστορίας και Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (Κομοτηνή) και το 2018 αποφοίτησε από τη Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Από τότε έχει συμμετάσχει με ατομικές εκθέσεις σε Θεσσαλονίκη και Σέρρες, ομαδικές σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Βέροια αλλά και διαγωνισμούς. Ασχολήθηκε ερασιτεχνικά με τη σκηνογραφία σε τοπικές θεατρικές παραστάσεις, αλλά και με το αρχαιολογικό σχέδιο. Προσέφερε εθελοντική εργασία σε προγράμματα για άτομα με ψυχικά νοσήματα και σε δημιουργικά εργαστήρια ζωγραφικής.
Καλλιτεχνική δήλωση (statement)
Πηγή έμπνευσης των έργων, αποτέλεσε το παιχνίδι των μεταμορφώσεων της ύλης, μέσα από την παρατήρηση καθημερινών αναγκών του ανθρώπου. Η δίνη στο φλιτζάνι όταν περιστρέφουμε το κουτάλι ή ο αφρός από το σαπούνι όταν πλένουμε τα χέρια μας για παράδειγμα, αποτελούν τυχαίες ενέργειες, που παρέχουν πλήθος μοτίβων συνθέτοντας ένα ατελείωτο λεξιλόγιο δημιουργίας. Η συγκεκριμένη ενότητα αναφέρεται στην πρόσκληση συμμετοχής με τίτλο «Χρώμα σε νερό: Θάλασσα & Πόλη», με κύριο μέσο έκφρασης την υδατογραφία. Η ακουαρέλα, το μελάνι και το αλάτι πάνω σε χαρτί, ενώνονται σε μια σύνθεση. Τυχαίες κηλίδες χρώματος παντρεύονται με τη γραμμή και τη γραφή σε έναν καμβά προσχεδιασμένο. Επαναλαμβανόμενες κινήσεις δίνουν την αίσθηση της κίνησης ή της πύκνωσης. Το αλάτι υπακούει στο τυχαίο, που διαχέεται και συνταράζει την ανθρώπινη ζωή, η ύλη αλλάζει μορφή, δίνοντας σχήματα αφηρημένα. Όπως η ζωή λοιπόν, έτσι και το αλάτι αποτελεί την κινητήριο δύναμη που καθοδηγεί, διδάσκει μέσα από το τυχαίο και αντλεί τη δική της έμπνευση.
Ανακαλύψτε περισσότερα για την έκθεση ΕΔΩ.