"Ένας Χώρος στο Χρώμα ,
όλα γίνονται μνημεία, άλλα, και δεν
γίνονται όλα, μπορεί ίσος μία γραμμή ,
είναι σαν τον Παρθενώνα που δεν έχασε
ποτέ του την Αρχιτεκτονική του αξία,
Έτσι και το χρώμα που πλάθεται και γίνετε
ένας ζωγραφικός χρόνος".
Η Μαρία Μηλιώτη έχει αποφοιτήσει το 2016 από την Σχολή Καλών Τεχνών τμήμα Εικαστικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και με υποτροφία από την Ακαδημία Τέχνης Macerata Italia στο Τμήμα Γλυπτικής. Έχει δείξει δουλειά της σε πολλές ομαδικές εκθέσεις. Υπήρξε μαθήτρια του λαϊκού καλλιτέχνη Χρήστου Καγκαρά.
H καλλιτέχνις συμμετέχει στο πρωτότυπο project του Εικαστικού Επιμελητή Πάρη Καπράλου "Η ελευθερία του καλλιτέχνη" (εγκαίνια έκθεσης: Παρασκευή 21 Φεβρουρίου 2020) στον αθηναϊκό χώρο τέχνης Arte Visione. Ζωγραφική, γλυπτική, χαρακτική, εγκαταστάσεις και διαδραστικές εικαστικές δράσεις, αποτελούν την ύλη του ενδιαφέρονος project. Ο κ. Καπράλος ζήτησε από 17 εικαστικούς καλλιτέχνες, να εκφραστούν με όποιον τρόπο επιθυμούν και με όποιο μέσο θέλουν, ακόμη και αν αυτό είναι διαφορετικό από το κύριο είδος της δουλειάς τους για την οποία τους γνωρίζει το φιλότεχνο κοινό, βασιζόμενος στο δόγμα του φιλόσοφου Ιστορικού της Τέχνης Herbert Read ότι "Το μέλλον της τέχνης εξαρτάται από την προσωπική ευτυχία".
Περισσότερες πληροφορίες για το project και την έκθεση ΕΔΩ.
Η Μαρία Μηλιώτη έχει αποφοιτήσει το 2016 από την Σχολή Καλών Τεχνών τμήμα Εικαστικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου και με υποτροφία από την Ακαδημία Τέχνης Macerata Italia στο Τμήμα Γλυπτικής. Έχει δείξει δουλειά της σε πολλές ομαδικές εκθέσεις. Υπήρξε μαθήτρια του λαϊκού καλλιτέχνη Χρήστου Καγκαρά.
H καλλιτέχνις συμμετέχει στο πρωτότυπο project του Εικαστικού Επιμελητή Πάρη Καπράλου "Η ελευθερία του καλλιτέχνη" (εγκαίνια έκθεσης: Παρασκευή 21 Φεβρουρίου 2020) στον αθηναϊκό χώρο τέχνης Arte Visione. Ζωγραφική, γλυπτική, χαρακτική, εγκαταστάσεις και διαδραστικές εικαστικές δράσεις, αποτελούν την ύλη του ενδιαφέρονος project. Ο κ. Καπράλος ζήτησε από 17 εικαστικούς καλλιτέχνες, να εκφραστούν με όποιον τρόπο επιθυμούν και με όποιο μέσο θέλουν, ακόμη και αν αυτό είναι διαφορετικό από το κύριο είδος της δουλειάς τους για την οποία τους γνωρίζει το φιλότεχνο κοινό, βασιζόμενος στο δόγμα του φιλόσοφου Ιστορικού της Τέχνης Herbert Read ότι "Το μέλλον της τέχνης εξαρτάται από την προσωπική ευτυχία".
Περισσότερες πληροφορίες για το project και την έκθεση ΕΔΩ.