Έχει δείξει την δουλειά της σε 10 ομαδικές εκθέσεις από το 2011 μέχρι σήμερα. Σε δήλωση που συνοδεύει την συμμετοχή του στην έκθεση αναφέρει χαρακτηριστικά: "Το ίχνος ή το αποτύπωμα φανερώνουν τον άνθρωπο στον χώρο και τον χρόνο, το πέρασμά του από τον χώρο των ιδεών στον υλικό κόσμο. Τα σημεία (εν: σημάδια) που χρησιμοποιεί είναι σημάδια φθοράς ή απλώς ύπαρξης. Με αφόρμιση εξωτερικά ερεθίσματα δημιουργούνται υποκειμενικές εικόνες. Επιστρατεύεται η φαντασία και κυρίως ο εσωτερικός χωροχρόνος του ψυχισμού, δηλαδή τα σναισθήματα. Μικρές δράσεις και γεγονότα που συναντά κανείς ανάμεσα στις τσακίσεις, τις αναδιπλώσεις, την τραχύτητα και τον κενό χώρο. Ροές, πτυχές, υλικότητα, χρώμα αφηγούνται ιστορίες ανεικονικού χαρακτήρα που δηλώνουν την ύπαρξη του ανθρώπου.".
Ο Επιμελητής σημειώνει ως προς το ενννοιολογικό περιεχόμενο της έκθεσης: “Η αμφισημία της λέξης “ίχνος”, καθόσον αυτό σημαίνει συγχρόνως το αποτύπωμα , την πατημασιά ή το αχνάρι του ανθρώπου στο έδαφος, αλλά συνάμα μπορεί να σημαίνει και το ελάχιστο, το μηδαμινό δείγμα, συμπλέκεται στα έργα τέχνης, αφού αυτά, αφενός θα αποτυπώνουν το πέρασμα στον υλικό κόσμο μιας ή περισσότερων ιδεών, αφετέρου δε, παραμένουν το ελάχιστο δείγμα του δημιουργού τους μαρτυρώντας την ύπαρξη και την διάνοια του. Αλήθεια, ποιόν δεν έχουν συγκινήσει οι πατημασιές στην άμμο, ή ποιόν δεν έχουν συνεπάρει οι βραχογραφίες με τα χιλιάδες χέρια βουτηγμένα σε πρωτόγονες χρωστικές που έχουν βρεθεί ανά τον κόσμο σε προϊστορικές σπηλιές, ή τα σημάδια της φθοράς σε ένα ερείπιο; Μια θεώρηση του Σπινόζα θα μπορούσε να μας προστρέξει για να αντιληφθούμε τον λόγο. Κατά τον φιλόσοφο, το πρώτο πράγμα που συγκροτεί το ανθρώπινο πνεύμα είναι η ιδέα ενός εν ενεργεία υπάρχοντος ενικού πράγματος, το οποίο δεν είναι τίποτε άλλο παρά το εν ενεργεία σώμα του, που αποτελεί το αντικείμενο του πνεύματος. Το σώμα μας επηρεάζει και επηρεάζεται διαρκώς από εξωτερικά σώματα. Αυτές οι επιρροές στον Σπινόζα ονομάζονται “εικόνες” και γεννούν αντιστοίχως ιδέες στο πνεύμα μας, όπως και οι εικόνες που προκαλεί το δικό μας σώμα στα άλλα εξωτερικά σώματα. Όταν, όμως, αποκτούμε μία ιδέα στο πνεύμα μας λόγω της επιρροής που ασκεί πάνω του ένα εξωτερικό σώμα, δεν έχουμε παρά μια μερική και επιφανειακή γνώση του εξωτερικού πράγματος, όπως ακριβώς συμβαίνει με ένα έργο τέχνης που απεικονίζει τη ανθρώπινη παρουσία ή υπογραμμίζει τη έλλειψη της. Η επιφανειακότητα αυτή ακριβώς είναι που προκαλεί το θυμικο και την φαντασία που καλείται να συμπληρώσει τα κενά, ώστε να κατανοήσει ένα “όλον” από μια αποσπασματική “μερική” αντίληψη, την δυνητική “εικασία” των εικαστικών τεχνών..”,σημειώνεται στο κείμενο της επιμέλειας.
Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι και το Σάββατο 15 Ιουνίου 2019. Η Chili Art Gallery θα είναι ανοικτή στην διάρκεια της έκθεσης Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή 10.30 - 18.00, Σάββατο 11-15.00 με Ελεύθερη Είσοδο για το κοινό.
Η Chili Art Gallery ιδρύθηκε το 2010 και βρίσκεται στο Θησείο δίπλα στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων «Μελίνα», μια ανάσα από το πιο ζωντανό σημείο της πόλης μας, το Γκάζι.Αποτελεί έναν πολιτιστικό χώρο, όπου οι φιλότεχνοι και το κοινό γενικότερα μπορούν να έρχονται σε επαφή με όλες τις μορφές της Σύγχρονης Τέχνης. Βασικός στόχος της Chili Art Gallery είναι η υποστήριξη ανερχόμενων αλλά και καταξιωμένων Ελλήνων και Ξένων Καλλιτεχνών. Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της ΕΔΩ.
Χορηγός Επικοινωνίας: Arts & Antiques CCR | artsantiquesccr.gr
Χορηγός Φωτογράφισης: Studio Kotsireas | www.studiokotsireas.gr