Friday, 8 June 2012

Τα πρόσωπα της Τέχνης | Εμιλία Ξανθοπούλου



Η Εμιλία Ξανθοπούλου γεννήθηκε το 1983 στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών Θεσσαλονίκης (2003-2008) και για ένα χρόνο στη Σχολή Καλών Τεχνών της Μαδρίτης. Πραγματοποίησε στη συνέχεια μεταπτυχιακές σπουδές στο Central Saint Martins College του Λονδίνου (2009-2010) με δασκάλα την Joanna Greenhill όπου και βραβεύτηκε με το βραβείο Mishcon De Reya Art Prize. 





«Θεωρώ ότι όταν η ζωγραφική γίνεται Τέχνη, όπως κάθε Τέχνη, καλλιεργεί την γνώση και δημιουργεί προυποθέσεις για νέους ορίζοντες. Παρατηρώντας το σχήμα, το χρώμα, την φόρμα, το φως και την σκιά, προσπαθώ μέσα από αυτά να διευρύνω  τους δικούς μου ορίζοντες και στα πλαίσια των δυνατοτήτων μου να κάνω την ζωγραφική μου Τέχνη. Όταν ζωγραφίζω προσπαθώ να εμβαθύνω στο ουσιώδες που είναι και η ουτοπική εικόνα του ζωγράφου για το πως θα έπρεπε να είναι ο κόσμος. Γνωρίζω ότι κάποιοι μου προσάπτουν την εμμονή μου στο συγκεκριμένο. Αλλά εμένα με ενδιαφέρει να δω και να μάθω από την τέχνη μου, να επικοινωνήσω μέσα από αυτήν και αν είμαι ικανή να μπορώ να δώσω.( για το τελευταίο δεν έχω εμμονές). Σήμερα η γνώση της ζωγραφικής έχει απαξιωθεί... Σήμερα μπορεί, αν θέλει κανείς, να κάνει τέχνη με σκουπίδια ή με τα τριαντάφυλλα ή με ο,τιδήποτε άλλο... Αλλά κάποιος είπε ότι «μέχρι  να σιγουρευτείς ότι μπορείς να μεταμορφώσεις με το μαγικό σου ραβδί τα  σκουπίδια σε μπον φιλέ, καλό είναι να πειραματίζεσαι μόνος σου και όχι πάνω τους δόλιους πελάτες του εστιατορίου». Τελικά, η σύγχυση αξιών που διακατέχει τον σύγχρονο άνθρωπο δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει την ίδια την τέχνη. Η μήπως συμβαίνει το αντίστροφο, δηλαδή, η σύγχυση αξιών που υπάρχει σήμερα στην ίδια την τέχνη δεν θα μπορούσε να μην επηρεάσει τον σύγχρονο άνθρωπο».

Browse by keyword / Βρείτε αυτό που ψάχνετε

Activism Amfissa Andros Animation & Comics Antiparos Art Fairs ArtMarket Athens Auctions Audio/Video Australia Books&Manuscripts Call for entries & Competitions Cinema Collectives Columnist: An Athenian Outsider Columnist: Aperture Columnist: Ciné qua non Columnist: Ιστορίες για γάτες Columnist: Στήλη Άλατος Columnists: London Calling Columnists: www treasures Commentary & Documentation Conferences CulturalContent/Tourism Cyprus DESIGN Digital Art Documentary EDITO ElefsisCultureCapital ENGLISH Fashion Festivals & Biennales Gastronomy Halkida Iconography Ioannina Jewllery Lesvos Multimedia & Installations Art Museums Myconos News Opera Performance Printmaking Projects Restoration/Συντήρηση Rethymnon Sculpture & Ceramics Shqipëri StreetArt Symposiums Syros Tattoo Thessaloniki Venue whoISwho Workshops & Masterclasses ΑΝΤΙΚΑ Αντίπαρος ΑΠΟΨΗ Άργος Αρχαιολογία Αρχιτεκτονική Βέροια Γειτονιές Δημοπρασίες Διαλέξεις/ΔημόσιεςΣυζητήσεις Δίον-Λιτόχωρο Εγκαίνια Έδεσσα Ειδικά Θέματα ΕικαστικέςΔράσεις Εκδηλώσεις Εκθέσεις Εκπαίδευση ΕΛΕΥΣΙΝΑ Έρευνα Ζωγραφική Ηράκλειο Θέατρο Θρησκεία Ιεράπετρα Ιστορία Καβάλα Καλαμάτα Κέρκυρα ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ Κοζάνη Λάρισα Λόγος Μουσική Νεκρολογία ΞΑΝΘΗ Ξεναγήσεις Παρουσιάσεις Πάτρα ΠεριΟινουΣκιας Πόρος Πρόσωπα Προσωπικότητες Σάμος Σαντορίνη Σπέτσες Στυλ & Εποχές Συλλογές Συναυλίες Συνέντευξη Τέχνη Τεχνολογία ΤΗΝΟΣ ΥΔΡΑ Φλώρινα ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ Φωτογραφία Χανιά Χορός